Sunday, March 15, 2009

NAMUN KU PUNYA HATI

Assalamualaikum n hello..

Subhanallah, Maha Suci Allah..
Alhamdulillah, segala puji bagi Allah..
Allahu Akbar, Allah Maha Besar..

Sesungguhnya mari kita sama-sama bersyukur dengan segala rahmat & rezeki dari Allah..

NAMUN KU PUNYA HATI
Revolvers/Saleem Iklim
Lagu: Freddie Fernandez
Lirik: Mohd Aliff



Senyumku tak seghairah
Gerak gaya tidak selincah
Mataku tak seayu
Kicau burung pun tak semerdu
Namun ku punya hati
Juga gayaku perasaan
Hidupku yang begini
Kadar waktu diizin Tuhan
Tidak ku minta
Lahir ke dunia
Tidak kuduga
Cacat begini
Bukan kuminta
Kasih dan manja
Bukan ku rayu
Bantu simpati
Maafkan wahai teman
Ku menumpang di sudut dunia
Mencari ketenangan
Sampai masa ku pergi jua

STUDY jom..

Wassalam..

4 comments:

  1. Syukur padaMu Allah diatas nikmat kesempurnaan fizikal n kesihatan ini...

    ReplyDelete
  2. kak feqah...macam mau nangis o saya baca ni lirik..huhu..masih lagi saya rasa terharu ingat dorang2 di Sinar Harapan tu...May God Bless them.

    ReplyDelete
  3. Feq...sedih woo...aku ingat kat lagu nie..glamer time umur aku mase sek menengah dedulu...sesuai sangat ngan sahabat2x kite kat sinar harapan KKB...Semoga diaorang sellau mendapat kasih dan sayang yang melimpah ruah dan gembira as in their own way ... amin.

    ReplyDelete
  4. sadis sadis...tersentuhnya hati ini..ermm..mmg kita patut bersyukur dgn apa yg kita ada

    ReplyDelete

 
AKU BUKAN KAMU - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB